شاید محال نیست!

Mon Journal Intime

Mon Journal Intime

شاید محال نیست!

اینکه مدام به سینه ات می کوبد، قلب نیست
ماهی کوچکی است که دارد نهنگ می شود.
ماهی کوچکی که طعم تنگ بلورین، آزارش می دهد
و بوی دریا هوایی اش کرده است...

(عرفان نظر آهاری)

بایگانی

window shopping

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۰۶ ب.ظ

منم و مامان و خواهرم و شوهرش... خواهره می گه پاشین بریم window shopping کنیم. بهش می گم: "نمی دونم والله آخه یه مساله ای هست که ما می ریم واسه window shopping ولی کم کم شروع می کنیم پرو کردن بعد منم یه مشکلی دارم که لعنتی همه چی بهم میاد! اذیتم می شما! ولی خوب دیگه چی کار کنم؟! می رم یه دور بزنم می بینم دستی دستی 200 تومن پیاده شدم! خب آدم اعصابش خراب می شه..."

خواهره همین جوری تو بهته...

شوهرشم نیم ساعته داره قربون صدقه اعتماد به نفس من می ره :))))

دوست نداشتم برم... حرفی هست؟!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۰
رها .

نظرات  (۳)

۱۰ دی ۹۴ ، ۱۸:۱۸ رسانه بلندآوا
آیا می دونستی : کسانی که امروز از جنایات داعش حمایت می کنند همان هایی هستند که ارمنی های مظلوم را به فجیع ترین شکل ممکن سلاخی کردند؟
شرح کامل در http://bolandava.ir/post/610

همینکه ادم بدونه چه توانایی هایی داره و چه محدودیتهایی،‌ چه عادتهایی خودش بخش مهمی از راه رو حل مسئله رو طی کرده.

بهتون تبریک میگم که میتونید تا حدی شرایط رو مدیریت کنید

پاسخ:

من کلا راحت ترم با شوخی خنده ردش کنم بره :)))

نکن خواهر نکن ها ها ها ها
 البته بیخیال بعضی وقت ها آدم دلش می خواد خرید کنه واسه چی باید خودشو سرزنش کنه 
من کلا طرفدار جنون های گاه به گاهم بدون این که بعد برگردم و به خودم بگم چرا؟ بعضی وقت ها باید رها شد رها جان
پاسخ:

آخه من خریدای خرکی می کنم. یه چیزایی می خرم که واقعا بهشون احتیاج ندارم.

اگه چیز به درد بخور بخرم که خیلیم خوشحال می شم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">