شاید محال نیست!

Mon Journal Intime

Mon Journal Intime

شاید محال نیست!

اینکه مدام به سینه ات می کوبد، قلب نیست
ماهی کوچکی است که دارد نهنگ می شود.
ماهی کوچکی که طعم تنگ بلورین، آزارش می دهد
و بوی دریا هوایی اش کرده است...

(عرفان نظر آهاری)

بایگانی

پیشو

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵ ق.ظ

طفلکی یک جایی توی پارکینگ بین وسیله ها گیر افتاده بوده. بابا با بدبختی آوردش بیرون. خدا رو شکر مادرش هم پیدایش نشده! (نگاه به ظاهر جمله نکنید. خدا شاهد است نیتمان خیر است!) و حالا ما یک بچه گربه داریم!!! باورتان می شود؟!

ببری است. زیباترین بچه گربه ای که می توانید تصور کنید. ^_^ و حالا دیگر پیشوی مان است. عزیزمان است. ملوسکمان است و دیروز لطف کرد و اجازه داد نوازشش کنیم. :)

 

به قول شیرین می دانید توی دنیا چی بهتر از یک گربه است؟

دوتا، سه تا و حتی چهارتا گربه!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۷
رها .

نظرات  (۳)

بچه بودم یه گربه همبازی من بود، موجود جالب و باهوشی ست

ماشاءالله دارید عیال وار میشوید

پاسخ:

بله :) الان رسما سه تا بچه دارم. دوتا طوطی و یه گربه ^_^

بیاید به احترام پدر یک دقیقه سکوت کنیم!

آخی ، بچه گربه ها خیلی ناز و خوبن. فقط یادمه طوطی هم داشتی ، رابطه دوستانه شکل بگیره بینشون خیلی بانمک می شه
پاسخ:

خییییلی بانمکن. دائمم تو دست و پای من می لوله.

آره دوتا طوطی هم دارم. منتهی مامان نمی ذاره پیشو جانو بیارم تو خونه :( همونجا براش یه کارتن گذاشتیم و پارچه هم گذاشتیم که شبا سردش نشه و می ریم باهاش بازی می کنیم. اصلا طوطی ها رو ندیده طفلکم. :(

من اگر خونه خودم بودم....

سلام
به به ... قدم نورسیده مبارک باشه :))) وجود گربه - کلا حیوانات خانگی - رحمت و برکتند در خانه. خیر ببینید از این کار خوب!
پاسخ:

سلام

خوش اومدی عزیزم

کاملا اینو قبول دارم. ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">