شاید محال نیست!

Mon Journal Intime

Mon Journal Intime

شاید محال نیست!

اینکه مدام به سینه ات می کوبد، قلب نیست
ماهی کوچکی است که دارد نهنگ می شود.
ماهی کوچکی که طعم تنگ بلورین، آزارش می دهد
و بوی دریا هوایی اش کرده است...

(عرفان نظر آهاری)

بایگانی

i did it my way

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ق.ظ

And now, the end is near

و اینک پایان نزدیک است

And so I face the final curtain

و بنابراین من با پرده نهایی رو به رو هستم

My friend, I’ll say it clear

دوست من , به وضوح برایت خواهم گفت

I’ll state my case of which I’m certain

داستانم را که از آن مطمئن هستم برایت توضیح خواهم داد

I’ve lived a live that’s full

زندگی پر ثمری داشته ام

I traveled each and every highway

تک تک و تمام آزاد راه ها را عبور کرده ام

And more, much more than this, I did it my way

و بیشتر , خیلی بیشتر از این , من به روش خودم انجامش دادم

Regrets, I’ve had a few

در مواردی متاسف بوده ام

But then again, too few to mention

ولی بازهم , کمتر از آن بوده که اشاره کنم

I did what I had to do

هر آنچه را که لازم بود انجام داده ام

And saw it through without exemption

و بدون استثنا چیزی را نادیده نگرفتم

I planned each chartered course

برای هر مرحله ای برنامه ریزی کردم

Each careful step along the byway

هر قدم با احتیاطی در طول مسیر

And more, much more than this

و بیشتر , خیلی بیشتر از این ,,

I did it my way

من به روش خودم انجامش دادم (به روش خودم زندگی کردم)

Yes there were times, I’m sure you knew

آری زمان هایی بود که مطمئن هستم که تو میدانی

When I bit off more than I could chew

هنگامی که بیشتر از آنچه که بتوان بجوم را گاز میزدم (بیش از نیازم را خواستار بودم

But through it all, when there was doubt

اما از بین تمام اینها , هنگامی که  شکی وجود داشت

I ate it up, and spit it out

با نهایت تلاش آن را رفع میکردم

I faced it all, and I stood tall

با تمام آنها رو به رو شده , و  سربلند ایستادم

And did it my way

و به روش خودم انجامش دادم

I’ve loved, I’ve laughed and cried

عاشق شدم , خندیدم و گریستم

I’ve had my fill, my share of losing

بار خودم را داشتم , سهم شکست هایم

And now, as tears subside

و اینک که اشک ها خشک شده اند

I find it all so amusing

تمامی آنها برایم خنده دار شده اند

To think, I did all that, and–may I say

فکر که میکنم من تمام کارها را انجام داده ام و شاید بتوانم بگویم

Not in a shy way

و نه , به راه خجالت زده ای

Oh no, oh no not me

آه نه , آه نه , من نه

I did it my way

من به روش خودم انجامش دادم

For what is a man? what has he got?

یک مرد به چه کار می آید؟ چه چیزی به دست میاورد

If not himself, then he has naught

اگر خودش نباشد پس فردی پوچ و بی ارزش است

To say the things he truly feels

هر چیزی را که احساس میکند صادقانه بگوید

And not the words of one who kneels

و نه کلمات فردی که در برابر مشکلات به زانو در آمده

The record shows, I took the blows

پرونده نشان میدهد , ضربات را تحمل کردم

And did it my way

و به روش خودم انجامش دادم

Yes, it was my way

آری آن راه و روش من بود

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">