شاید محال نیست!

Mon Journal Intime

Mon Journal Intime

شاید محال نیست!

اینکه مدام به سینه ات می کوبد، قلب نیست
ماهی کوچکی است که دارد نهنگ می شود.
ماهی کوچکی که طعم تنگ بلورین، آزارش می دهد
و بوی دریا هوایی اش کرده است...

(عرفان نظر آهاری)

بایگانی

گزارش کار!

چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۳۷ ب.ظ

بعد از این همه وقتی که نبودم الانم که پای کامپیوتر نشستم حرف خاصی واسه گفتن ندارم. روزام به کار و تمرین های پیانو می گذره. سریال بیگ بنگ تئوری رو تا سیزن 10 دیدم. خییییییلی خوبه ^_^ ولی Game of throne از نظرم مزخرف محض بود. هر قسمت رو در 5 دقیقه reviewوار نگاه می کردم. به عبارتی همش داشتم می زدم بره جلو ولی بی خیالش نمی شدم! یعنی احساس مسئولیتی که من در قبال دیدن این سریال در درون خودم احساس می کردم اشک به چشم خودم میاورد! حتی عذاب وجدان داشتم که چرا از چنین سریال محبوبی خوشم نمیاد؟!! کل وقتی که با یه قیافه کج و کوله پاش نشسته بودم و تند و تند تخمه می شکستم، یه صدای درونی دائم تو گوشم می گفت: what is wrong with me?!!!  اگر براتون جالبه سریال های بعدی در دست اقدام هم friends و Grays anatomy هستند... ^_^

بگذریم... واسه یه کاری apply کردم و فعلا فقط یه سری فرم پر کردم و منتظرم واسه مصاحبه دعوتم کنند. دوستانی که قبلا مصاحبه رفتند هم کلی منو ترسوندن که قبل رفتن یه دور رساله بخون و برو چون سبک سوالاتشون شب اول قبریه! چند روزی هم هست که دارم تحقیق می کنم کدوم مرجع تقلید کمتر سخت می گیره که رساله همونو تهیه کنم... واسه منی که هنوزم اصول دینو با شعر باید بخونم تا بتونم به ترتیب بگم چنین مصاحبه ای کابوس محضه :"(

یه کتاب صوتی به زبان فرانسه رو گوشیم دارم که باید تا 17ام کامل گوش کرده باشم و سر کلاس خلاصشو تعریف کنم و واسه این که انگلیسی رو فراموش نکنم و با فرانسه قاطی نشه سری کامل کتاب های پائلو کوئلیو رو به زبان انگلیسی خریدم که تو اوقات فراغت (؟؟؟؟) بخونمشون. الانم که به همین چهارخط نوشته نگاه می کنم داره بهم ثابت می شه گذروندن یک دوره زبان فارسی هم ضرری نداره!!! اینو گفتم که بگم خودم می دونم انگلیسیاش تو ذوق می زنه ولی حوصله تصحیح ندارم... ://

بدترین قسمتش هم اینه که شیفت های کاریم از هر روز صبح و سه روز بعد از ظهر، تبدیل شده به هر روز صبح و بعد از ظهر... به طور کل می شه گفت در هر 24 ساعت حدود 6 ساعت وقت کم میارم! از سر کار که برمی گردم یکی تو سر خودم می زنم یکی تو سر برنامه ریزی که کردم...

از هیچکدومم دلم نمیاد بزنم :(

و باز می رسیم به همون جمله معروف: what is wrong with me???

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۸
رها .

نظرات  (۴)

باد اومد و بوی عنبر اورد

خب، تصمیم داری با یه دست چندتا هندونه برداری، برخی میتونند، امید شما هم بتونی

پاسخ:
:)))
تا الانش که بد نبوده، فقط بعضی وقتا خیلی خسته می شم.
زندگیه دیگه وقتی سرمون شلوغ می شه خسته می شیم وقتی بیکاریم بازم خسته می شیم. به هر حال موفق باشی
پاسخ:
دقیقا! من که دیگه اصلا تحمل بیکاری و مخصوصا تو خونه موندن رو ندارم
مرسی عزیزم
شما به درد جوانی مبتلا هستی رها جان.دورانی که کارهای مختلف را با هم انجام میدهی و همیشه وقت کم داری.کاشکی این خصلت واگیر دار بود,جوانهای دیگه هم مبتلا میشدن.
پاسخ:
البته انشاالله یکم بگذره کار رو کم می کنم. ولی درسته. آدم تا جوونه و انرژی داره می تونه از این کارا بکنه. :)

بالاخره من منتظرم یه بار هم یه تکه هایی از موزیکی که اجرا میکنی یا تمرینت بگذاری

خوشحال میشم از شنیدنش

راستی کلیه ت چطوره؟ مراقب هستی، مطمئنم که هستی

پاسخ:
حتما حتما می ذارم، آخه یه ذره وقت می خواد که بشینم بزنم ضبط کنم، انتقال بدم رو لپتاپ، آپلود کنم، .... اونم من تنبل!!!! 
ولی قول می دم به زودی بذارم.
با کلیه ام خدا رو شکر روابطمون خوبه. من که باهاش مشکلیندارم انشاالله اونم از من راضیه:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">