شاید محال نیست!

Mon Journal Intime

Mon Journal Intime

شاید محال نیست!

اینکه مدام به سینه ات می کوبد، قلب نیست
ماهی کوچکی است که دارد نهنگ می شود.
ماهی کوچکی که طعم تنگ بلورین، آزارش می دهد
و بوی دریا هوایی اش کرده است...

(عرفان نظر آهاری)

بایگانی

hello world :)

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۳۷ ب.ظ

امروز روز تولد من است و اگر روزی این مناسبت باعث نشود یک پست خشک و خالی بگذارم باید به چیزی در درون خودم شک کنم. اولین پیام تبریک –همان طور که فکرش را می کردم- از آیدای عزیزم بود اما چیزی که فکر نمی کردم این بود که کسی به خاطر به دنیا آمدنم از من تشکر کند!^_^ این طور مواقع آدم نمی داند بخندد یا از هجمه عظیم احساسات اشکش در بیاید. فقط می شود خدا را شکر کرد که عزیزی را در زندگی اش قرار داده که می تواند چنین سردرگمی ها و حس های قشنگ را به دنیایش اضافه کند. سال پیش هم بچه ها کار قشنگی کردند. موقعی که فکر کردم کسی یادش نیست، شب که از سر کار به خانه برگشتم دیدم خانواده کیک خریده اند و کادوبازی داریم و یک بسته قشنگ پستی هم از شمال برایم رسیده و دوستانم برایم کادو فرستاده اند.

الان شده ام 27 سال تمام! و فکر کردن به این که 3 سال دیگر می شود 30 کمی برایم سنگین است. حالا هر چه بقیه بگویند سن فقط یک عدد است. البته که فکر نمی کنم برای چیزی دیر شده باشد. فکر نمی کنم از من گذشته باشد. حتی دیشب تا خود 2 در سایت دانشگاه علمی-کابردی به دنبال این بودم که چطور می شود رشته موسیقی قبول شد و فکر کردن به این که دوباره بروم دانشگاه و چیزی را از نو شروع کنم، هنوز هم باعث می شود قلبم از شادی و هیجان تندتر بزند. همین که هنوز آماده تجربه های نو و جدیدم و همین حس که زندگی هنوز چیزهای جدیدی برای عرضه کردن دارد یعنی هنوز جوانم، زنده ام و زندگی می کنم...

به هر حال 27 سال گذشت... و خدا را شکر روی هم رفته خوب گذشت... :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۲
رها .

نظرات  (۵)

تولدت مبارک باشه رها جان
حس خیلی خوبیه که دوست خوب داشته باشی. حاضرم پیرزنی باشم با عصا و دو سه تا عینک مختلف اما یه دوست خیلی خوب داشته باشم فقط یکی . 


پاسخ:
مرسی عزیزم... :*
دوست خوب نعمتیه واقعا.
تولدت مبارک رها جان. من هم خوشحالم که به دنیا امدی.چون خودخواهم و بودن افرادی چون شما,حالم را بهتر میکند. ادمهایی که میشود دو کلمه حرف حساب از انها شنید و خواند.جوانهایی که دلت گرم میشود که هنوز هستند ادمهایی که سطحی نگر نباشند.
پاسخ:
مرسی عزیزم. لطف داری ممنون
آشنایی با شما و نوشته هاتون باعث افتخار من هست :*
۲۴ دی ۹۵ ، ۱۳:۴۱ منتظر اتفاقات خوب
با تاخیر تولدتون مبارکه.
28 سالگی خوبی داشته باشید.
پاسخ:
ممنونم :)
مبارک باشه
از سی سالگی نترس. هیچ فرقی با بقیه سالها نداره.
پاسخ:
ممنونم :)
من کلا با تغییر راحت نیستم. حتی اگه تغییر دهگان عدد سنم باشه :/

به به

تولدت مبارک

ایشالا همیشه این سرزندگی، تلاش و انگیزه رو برای پویا بودن بعنوان گرانبهاترین سرمایه همراه داشته باشی

ایشالا بتونی اونطور که دوست داری از زندگی لذت ببری و خوش باشی

 

تو یک کتاب خونده بودم که نویسنده به پاوندولی اشاره کرده بود گرچه ضربه پاندول ساعت یک ثانیه را نشان میدهد ولی گاهی یک ضربه ما را از یک عصر به یک عصر دیگر می برد

بیش از پیش شاد باشی و شادکام

ارادتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمندم

پاسخ:
ممنونم دوست عزیزم، امیدوارم شما هم زندگی بانشاط و پرانگیزه ای داشته باشید و هر روزت بهتر از روز قبل باشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">