شاید محال نیست!

Mon Journal Intime

Mon Journal Intime

شاید محال نیست!

اینکه مدام به سینه ات می کوبد، قلب نیست
ماهی کوچکی است که دارد نهنگ می شود.
ماهی کوچکی که طعم تنگ بلورین، آزارش می دهد
و بوی دریا هوایی اش کرده است...

(عرفان نظر آهاری)

بایگانی

شوک

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳ ق.ظ

روز جمعه را به مناسبت تولدم با دوستم گذراندم. دوست عزیزی که روزگار شاید کمی بیشتر از بقیه به او سخت گرفته باشد. روی هم رفته ساعات خوشی بود و خوش گذشت ولی چند جایی چنان شوک هایی به من وارد کرد که هنوز هم گیج می خورم!

]-او[: می خوام دوباره برم دانشگاه.

]-من[: ]یادم می آید که دکترش گفته هر چیزی که می گوید را نه باید تایید کنیم و نه رد! فقط باید گوش کرد. فقط یک کلمه می گویم:[ خوبه... ] و بقیه نوشیدنی ام را با نی می کشم بالا.[

- [با لحن طلبکارانه] خوب؟! چرا؟ چون تو هم فکر می کنی این یعنی این که از فکر خودکشی اومدم بیرون؟!!

همان طور که نی توی دهانم هست، پوکر فیس به عکس مارلون براندو روی دیوار کافی شاپ خیره می شوم.

عذر خواهی می کند. ولی صدایی توی سرم می گوید "کاملا هم معلومه که از فکرش اومدی بیرون!!!"

انگار کسی به صورتم سیلی زده باشد...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۶
رها .

نظرات  (۴)

۲۶ دی ۹۵ ، ۱۳:۰۷ منتظر اتفاقات خوب
:(( خدا کمک حالش باشه.
پاسخ:
الهی... آمین :(

بنظرم اینطوری ادم خیلی رنج می بره، اینکه دوستت جلوی چشمت ببینی که داره اب میره

برداشت میکنم که هضم برخی مسایل خیلی خیلی دشواره

من خیلی وقتها بلاتکلیفم، یعنی نمیدونم همدلی کنم یا همراهی،  گوش کنم یا تایید

 

پاسخ:
من بیشتر خودمو اینجور راضی می کنم که نسبت به قبل بهتر شده
از اقدام به خودکشی رسیده به حرف زدن ازش!
ولی در کل سخته...
همراهی با دوستت قطعا کار دشواریه . امیدوارم زودتر این شرایط سخت رو سپری کنه و از لحاظ روحی ترمیم بشه
پاسخ:
ممنون عزیزم... منم امیدوارم زودتر به شرایط طبیعی برگرده :(
وقتی یکی از اطرافیانم مشکل داشته باشه, ذهنم خیلی بد جور در گیر میشه. اینکه چیکار میتونم براش انجام بدم, چی باید بگم ؟ حس خوبی نیست.
خدا کنه مشکلات دوستتون هر چه زودتر حل بشه.
پاسخ:
ممنون مینو جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">