شاید محال نیست!

Mon Journal Intime

Mon Journal Intime

شاید محال نیست!

اینکه مدام به سینه ات می کوبد، قلب نیست
ماهی کوچکی است که دارد نهنگ می شود.
ماهی کوچکی که طعم تنگ بلورین، آزارش می دهد
و بوی دریا هوایی اش کرده است...

(عرفان نظر آهاری)

بایگانی

la dernière danse

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ب.ظ

Ô ma douce souffrance

ای رنج شیرین من

Pourquoi s'acharner tu recommences

تلاش چه سودی دارد؟ تو دوباره آغاز خواهی شد

Je ne suis qu'un être sans importance

من چیزی جز موجودی بی اهمیت نیستم

Sans lui je suis un peu paro'

بدون او یک دیوانه ام

Je déambule seule dans le métro

که در مترو پرسه میزنم

Une dernière danse

و برای آخرین بار می رقصم

Pour oublier ma peine immense

تا از یاد ببرم شدت این درد را

Je veux m'enfuir que tout recommence

می خواهم بگریزم به جای آنکه از نو آغاز کنم

Oh ma douce souffrance

ای رنج شیرین من

 

 

Je remue le ciel le jour, la nuit

به آسمان خیره می شوم، تمام روز، تمام شب

Je danse avec le vent la pluie

با باد می رقصم، با باران

Un peu d'amour, un brin de miel

کمی عشق، کمی عسل

Et je danse, danse, danse, danse, danse, danse

و می رقصم، می رقصم، می رقصم، می رقصم، می رقصم، می رقصم

Et dans le bruit, je cours et j'ai peur

و در میان هیاهو می دوم و وحشت زده می شوم

Est ce mon tour ?

آیا نوبت من است؟

Vient la douleur

و رنج آغاز می شود

Dans tout Paris, je m’abandonne

در تمام پاریس، خود را رها می کنم

Et je m'envole, vole, vole, vole, vole

و به پرواز در می آیم، پرواز، پرواز، پرواز، پرواز

 

 

Que d’espérance

به جای امید

Sur ce chemin en ton absence

در این خیابان در غیاب تو

J'ai beau trimer, sans toi ma vie n'est qu'un décor qui brille, vide de sens

خیلی جنگیدم، اما بی تو زندگی ام چیزی نیست، جز یک شیء تزیینی براق بی معنا

 

 

Je remue le ciel le jour, la nuit

به آسمان خیره می شوم، تمام روز، تمام شب

Je danse avec le vent la pluie

با باد می رقصم، با باران

Un peu d'amour, un brin de miel

کمی عشق، کمی عسل

Et je danse, danse, danse, danse, danse, danse

و می رقصم، می رقصم، می رقصم، می رقصم، می رقصم، می رقصم

Et dans le bruit, je cours et j'ai peur

و در میان هیاهو می دوم و وحشت زده می شوم

Est ce mon tour ?

آیا نوبت من است؟

Vient la douleur

و رنج آغاز می شود

Dans tout Paris, je m’abandonne

در تمام پاریس، خود را رها می کنم

Et je m'envole, vole, vole, vole, vole

و به پرواز در می آیم، پرواز، پرواز، پرواز، پرواز

 

 

Dans cette douce souffrance

در این رنج شیرین

Dont j'ai payé toutes les offenses

که تاوان تمام توهین هایش را پس داده ام

Écoute comme mon cœur est immense

گوش کن که قلبم با په شدتی می تپد

Je suis une enfant du monde

من فرزند این جهانم

 

 

 

Je remue le ciel le jour, la nuit

به آسمان خیره می شوم، تمام روز، تمام شب

Je danse avec le vent la pluie

با باد می رقصم، با باران

Un peu d'amour, un brin de miel

کمی عشق، کمی عسل

Et je danse, danse, danse, danse, danse, danse

و می رقصم، می رقصم، می رقصم، می رقصم، می رقصم، می رقصم

Et dans le bruit, je cours et j'ai peur

و در میان هیاهو می دوم و وحشت زده می شوم

Est ce mon tour ?

آیا نوبت من است؟

Vient la douleur

و رنج آغاز می شود

Dans tout Paris, je m’abandonne

در تمام پاریس، خود را رها می کنم

Et je m'envole, vole, vole, vole, vole

و به پرواز در می آیم، پرواز، پرواز، پرواز، پرواز

نظرات  (۱)

چه آهنگ زیبایی ، یاد روزهایی افتادم که فرانسه می خوندم 
پاسخ:

 oui chérie... ^_^

موزیک ویدیوشم عالیه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">